Levis Vintage

Idag köpte jag två överdelar från Levis Vintage Clothing, deras höst kollektion stannade under 1950 och 1960 då James Dean och Marlon Brandon var idolerna. Vita t-shirt och höga otvättade jeans.

För mig blev det en vit t-shirt med ett stort tryck på bröstet och en röd tunn sweatshirt.

50´s
1950´s Tee
50´s250´s3
1950´s Underwear Tee

Det kommer skrivas mer om LVC senare, om någon vecka...

dagen
                             Edwim jeansjacka, LVC sweatshirt, Acne Moc Raw, Converse.

/Johan

Kommentarer
Postat av: Henke

En kommentar som egentligen inte relaterar till det här inlägget utan ett tidigare; Ska till köpenhamn om ett tag och försöka köpa upp mig på lite nya kläder. Garderoben behöver fetas och plånboken bantas, så att säga.

Eftersom du lever i närheten och eftersom du tydligen har en del koll på affärerna där så vore det uppskattat om du ville dela med dig av några tips. Verkar som vi delar ungefär samma klädstil, så intresserar det dig intresserar det förmodligen mig med.

Anyways, trevlig blogg - Kör på!

Cheers,
Henke

2006-08-05 @ 19:49:30
Postat av: Manfred

Den röda LVC-tröjan är sjuukt snygg! Känner en stor avundsjuka just nu :)

2006-08-06 @ 01:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback