T-post vol. 2

Idag fick jag min andra t-shirt från det Svenska företaget T-post som jag tidigare har skrivigt om här på bloggen.



Nyheten för denna gång hade fått namnet "Another Brilliant Internet Idea That You Didn´t Think Of”. Och handlar om en kille från USA (var annars) som hade bytt till sig ett hus mot ett rött gem, inte direkt men tillslut hade han verkligen bytat sig till ett hus. Det var en skivinspelning som fick killen sitt hus.

Dock tycker jag denna nyhet är ganska gammal, jag läste om den redan i april och nu hamnade den på T-post´s t-shirt.

Svar från T-Post med anledning av deras nyhet;
Hej Johan!

Tack för ditt mail!

Absolut, det var ett tag sedan då Aftonbladet uppmärksammade denna grej. Men det dom då uppmärksammade var att han var i full gång med att försöka byta ett gem mot ett hus. Den 12 Juli så lyckades han. Och det var då först han bevisade att han verkligen kunde byta ett gem till ett hus. Innan var det bara en bisarr dröm.

Jag förstår helt din kommentar men vi har avsiktligt väntat med denna nyhet för att faktiskt kunna visa för folk att det fungerar. Det var inte bara en konstig idé som en kille i USA hade.

Peter

Men passformen och perfekt och även kvalitén. T-shirten kommer från det kända Amerikanska basklädes märket American Apparel.

http://www.t-post.se
www.americanapparel.net

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,811362,00.html

 

/Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback