Wester A/W 06

I våras hade Carin Wester sin visning för höst/vinter kollektion 06, och nu har pressbilderna kommit upp på hemsidan lagom till att butikerna ska börjar sälja dem. När jag kollade igenom herr kläderna på hemsidan så hittade jag tre självklara favoriter, som jag helt klart kan tänka mig att köpa nu i höst.


Helt klart en lite annorlunda jacka (vindjacka?) Som är lite roligare att glida runt med i stan. Snyggt mönster är det också på jackan.


Stickat är Carin Westers bästa sida enligt mig, de senaste höst/vinter kollektionerna grundar sig alltid på stickat. Och denna tjockt stickade koftan är riktigt snygg, de snygga färgerna på den vita grunden gör det bara bättre.


Jag har alltid haft en svaghet för hoods, speciellt lite mer annorlunda då. Och denna är en lite annorlunda men samtidigt en clean hood. Gillar det försiktiga trycket och sen gör de fyra banden från luvan det lite extra speciellt, och speciellt är riktigt bra.

Det blir att leta upp närmaste ställe som fixar in dessa plagg från herrkollektionen i höst!

/Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback