Rättelse

Igår var jag med i Helsingborgs Dagblad i en artikel om "hur gick det sen". Artikeln handlade om vad som har hänt sedan jag gick ut gymnasiet och efter jag blev klar med mitt projektarbete; Jeansbibeln.
Det blev en trevlig artikel, är glad över den. Dock finns det ett litet fel i texten som jag måste säga till om!

Det står att jag har sagt att man kan tvätta sina otvättade jeans två till tre gånger första året, det stämmer inte. Man kan tvätta sina otvättade jeans MAX en gång första året.

Bara så ni alla vet!

/Johan


(Artikeln -
http://hd.se/helsingborg/2006/12/22/det-aer-en-kick-att-gaa-till/)

Kommentarer
Postat av: david

skulle va kul om du lyckas få ut din bok i butik :)

Postat av: hedvig

haha min mamma var så glad över att se dig i tidningen igen :p hon bara "ÅH DÄR ÄR HAN DÄR FANTASTISKE JOHAN RUNDCRANTZ IGEN! han är såååå ambitiös och duktig!"

2006-12-27 @ 14:01:59
URL: http://heddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback