48% NEWS 52% COTTON

Idag fick jag min första t-shirt från företaget T-post. 

T-post är ett företag som istället för tidningar skickar ut t-shirts med aktuella nyheter. Varje 6.e vecka skickar de ut en ny t-shirt med en nyhet. Allt från Jens Assur till djuraktivister.
t-post2323
En av t-post t-shirt från 2004 som handlade om tsunamin

Men den första t-shirten var mer ironisk och ett sorts "startpaket", och handlade om det var rätt storlek eller inte. Och den satt perfekt!
T-post
T-post

En t-shirt kostar bara 200 kr, och då är frakten inräknad.

T-post -
www.t-post.se

/Johan

Kommentarer
Postat av: r

t-post är en kul idé och jag har själv prenumererat och mottagit 5-6 t-shirts, men standarden varierar och allt för många var en riktig besvikelse. ibland känns det verkligen som om att de inte ens har försökt. därför avslutade jag min prenumeration där. men jag hoppas att du blir nöjd med dina.

2006-07-25 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback