Loppis

Idag var jag och Emelie på loppis i Hishult, trodde inte att det skulle vara mycket till världen men jag hade fel. Jättemycket folk och jättemycket saker, mest var det inte några bra saker men det fanns små guldklimpar. Emelie hittade tre väskor för 15 kr och jag köpte en söndrig klocka för 50 öre och ett skärp för några kronor, så det var inte så dyrt där. Fint väder var det också, fick nog en liten bonnabränna.
loppis1
Enormt många skärp, slipsar och hängslen
loppis4
Jag och lite av Emelie
loppis3
En gammal Adidas sko som såg ut som en vans sko också
loppis
Kaos vid vintage kläderna, alla tanter var helt galna
loppis5
Emelies väskor, alla tre för 15 kr
klocka
Min klocka från 80-talet som jag ska försöka laga
skärp
Och skärpet



brrrum

/Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback