Gucci - 1980

För någon timme sedan blev jag magiskt sugen på en retro sweatshirt eller t-shirt från Gucci. Just detta tryck är egentligen en kopia som såldes på valfri turistort under 80- och 90-talet, men som nu Gucci har valt att producera i äkta vara. Men jag pallar inte punga ut några tusen för en äkta tröja, utan kommer nog satsa på en fake från ebay, jag kommer nog kunna bära upp den ganska bra endå. Har för mig att jag har läst om just detta trycket på antingen Rodeos blogg eller vanliga hemsida för några månader sedan, men hittade inget när jag kollade snabbt igenom sidorna.

Från Ebay.


Här också en annnan tuff retro sweatshirt som sitter på en av killarna från TTA.


/Johan

Kommentarer
Postat av: calle

schysst tröja, skönt retrostuk. kanske lite väl många stora logos men så var det ju på 80-talet. har spanat in tta killens tröja också, lade direkt märke till den första gången jag såg bilden

Postat av: Johanna

TOUGH ALLIANCE IS THE SHIT! gillar dock inte tröjan tyvärr..

2006-11-10 @ 22:17:13
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: AntonO

Guccitröjan var hemsk. Min åsikt ivf ^^,

2006-11-14 @ 19:05:32
URL: http://antonolivensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback