NEW tiger jeans

För någon dag sedan var jag på en grej med några arbetskamrater och säljare från Tiger Jeans. Mycket trevlig information och annat pågick under hela kvällen, god mat och mycket öl. Fick även kolla in hela Tiger Jeans kollektion, för det är inte alltid man får chansen att se ALLA jeans i deras kollektion på en och samma gång. Och jag hittade en ny modell som just nu bara har gjorts i 500 exemplar och släpps i butik till våren 07. Modellen heter Kid och är en bralla med hög midja och smala ben. Så man både kan köra Marlon Brando och 50-tals stilen eller en mer loose and narrow look. Själv kör jag högt, mer äkta. Den otvättade modellen som jag fick se är trevligt tjock också, hela 13 oz, så det kan nog bli en snygg slitning.




Sen kan jag också säga att ni kan se fram imot vår/sommar kollektionen 07, blir väldigt trevligt.

/Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback