Wester a/w 07

Har längtat efter dessa kläder länge, och visst, jag såg lite av Wester kollektionen på Gallery i Kph förra veckan. Men det är alltid roligare att se det i en visning, på modeller med rätt musik.

Wester A/W 07 har lite mer färger i sig än vad hennes andra höst kollektioner brukar ha, rosa är den färgen som gäller i kollektionen mest. Några andra färger som förekommer i kollektionen är blått, gult och grönt. Dessa färger kan man främst hitta i accessoarerna som halsdukar och handskar.

En annan skön accessoar är en lackväska, roligt material på en väska.

Annars så vet jag inte riktigt än vad jag ska tycka, det brukar alltid ta mig några dagar innan jag antingen börjar gilla eller ogilla hennes kollektioner, än så länge har jag bara gillat det jag har sett. Och den bästa kollektionen än så länge är helt klart S/S07 som snart kommer ut i butikerna.

Kommer förmodligen lite mer text om denna kollektion, ikväll eller imorgon.




(Bilderna är lånade av King Magazine)

/Johan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-13 @ 13:24:33
Postat av: Pada

Tänkte bara höra med dig Johan, hur får man bort kräkdoft från ett par rå-denim byxor. En kompis råkade ut för en olycka i helgen och mina jeans var ivägen och fick lite stänk på dom, nu luktar dom inte hallon. Eftersom du kan allt om jeans i stort sett undrar jag om du vet något sätt, frysen? Tacksam för svar

2007-02-13 @ 18:01:09
URL: http://lundbergo.blogg.se
Postat av: Dino

Sjukt snygga koftor, kollektionen likaså.
Var kommer kläderna att säljas? Om de nu inte redan gör det.

2007-02-13 @ 18:04:48
URL: http://www.dinomuftic.com/
Postat av: Johan

ATT : Pada - Regel nr1 med rådenim; offra dig! Ser du en spya som är på g, skydda dem med din tee eller släng dig backen. Men om du ska få bort "doften" så kan du lägga dem i frysen i en plastpåse. Det kommer inte ta bort skiten från spyan, men en del av lukten.

ATT : Dino - Kollektionen kommer inte börjas säljas från till hösten pga att det är en A/W kollektion. Men om du går in på carin westers hemsidan så kan du se var hennes kläder säljs. Här i skåne säljs herrkläderna t.ex. på Spirit i Malmö.

2007-02-13 @ 18:24:04
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Kricke

Har inte läst texten, men bilderna var klart roligare att titta på än Manolos. En hel del spännande!

2007-02-13 @ 21:27:13
Postat av: Anonym

Ena killen ser ut som Harry potter, haha

2007-02-13 @ 22:44:49
Postat av: Dino

Anonym: Haha, mycket sant. Herrmodellarna verkar ha fått en hårdfärgad Harry Potter-makeover :D

2007-02-14 @ 16:35:34
URL: http://www.dinomuftic.com/
Postat av: Leif GW-Persson

En lack väska?? vad trött jag blir på särskrivningar!

2007-02-14 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback