Acne Back In The Days...

Jag har vetat om att min flickvän har ett par riktigt gamla Acne jeans från deras start 1997, idag när hon städade idag så hittade jag jeansen igen och var bara tvungen att ta några bilder! Det bästa är att dessa har varit helt otvättade en gång i tiden, och har fått en ENORMT snygg slitning! Jag ska försöka laga både dragkedjan och några av hålen så jag kan se dem på min flickvän snart. Jag önskade att jag själv kunde komma in dem, dock måste X antal kilon bort först. Här kommer några sköna bilder på jeansen:


acnered3
 


/Johan

 

Kommentarer
Postat av: johan

När kommer det en outfit med dina andra acneskor (maurice)?

2007-05-06 @ 19:22:09
Postat av: Johan

Johan - Den kommer en solig dag.

Postat av: Flamboyant

Wow! Riktigt heta... Jag blir så avundsjuk för jag själv inte har några grymt slitna jeans.

2007-05-06 @ 23:13:33
URL: http://flmbnt.wordpress.com
Postat av: tedljunggren

De var faktiskt riktigt snygga.

2007-05-09 @ 19:56:51
URL: http://tedljunggren.blogg.se
Postat av: Anonym

Din flickvän går snart om dig i jeansslitning xD

2007-05-12 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback