080419

Lördag, soligt och jobb. Härligt med att våren äntligen har kommit, förhoppningsvis för några fler dagar denna gången. Körde en ganska ledig stil idag, inte så mycket färg förutom mina nyinköpta strumpor från H&M. Hade även på mig mina härligt blåa solglasögon från Acne när solen stod som högst.

Jacka - Acne
Farfars Tröja - USE
Linne - Resteröds
Bälte - Mono
Chinos - Dr. Denim
Strumpor - H&M
Vita Skor

90448-1079

Ni ser även att jag har vita skor på mig, köpte dom i veckan på Maxi, av alla ställen. Emelie hittade tyvärr inte rätt storlek i Urban Outfitters vita skor, så jag valde att testa ett annat märke istället. Och att jag hittade dem på Maxi av alla ställen är bara roligt, de kostade 130 kr och funkar perfekt till alla mina jeans och chinos. Passade även på att köpa ett par låga converse kopior i vitt, båda paren fick jag för 200 kr.




/Johan


Kommentarer
Postat av: Simon

sjukt clean outfit :D Tycker din stil ibland påminner om Håkan Hellströms, det e posetivt alltså ;)

Postat av: Fredrik

Fanns det andra färger på maxi skorna?

2008-04-20 @ 16:59:50
Postat av: Bengan

Med viss risk för att låta kritisk tänker jag fråga ifall du har väldigt små fötter? Antingen så gör bilderna skorna ingen rättvisa eller så ser de bara ut att ha en väldigt kort och konstig form. För övrigt riktiga fynd! Ruskigt snygg tröja dessutom!

2008-04-20 @ 19:02:08
Postat av: Johan

Simon - Haha, tackar!
Fredrik - De finns i svart, båda modellerna.
Bengan - Det är nog mest att spegeln inte står rakt, har 43/44, så små fötter har jag inte riktigt.

/Johan

2008-04-20 @ 22:07:12
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Jonas

Det var ett riktigt fynd! Ska ta och kolla upp det, för ett par vita skor skulle behövas...
Bengan: Det blir ju alltid så när man fotar i bröst/ögonhöjd. Fötterna ser makabert stora ut...

2008-04-21 @ 10:38:51
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Erik

Var köpte du dina chinos ?

2008-04-21 @ 15:42:57
Postat av: Johan

Erik - Jag köpte dem på Spirit Stores i Helsingborg

/Johan

2008-04-21 @ 18:36:52
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Yesboks

Köpte du conversekopiorna på Maxi?

2008-04-25 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback