Kph / Designers Forum

I söndags var jag och Emelie i Köpenhamn och fyndade lite på Designers Forum, en enorm utförsäljning med flertalet butiker, märken och agenturer på Forum. Vi var där i några timmar, sen blev det mat inne i centrum och letande efter nya butiker. Vi hamnade tillslut i en mysig park där man otroligt nog kunde sitta i t-shirt och ta det lugnt ett tag. Det blev en mycket trevlig dag med Emelie i Köpenhamn. Jag hittade två saker på Forum, en "trashig" skjorta från Tiger Jeans A/W 08 och ett par olivgröna sneakers från Martin Margiela.

Det var lite extra roligt när jag hittade skjortan från Tiger, för några veckor sedan så var jag med jobbet på informationskväll för Tigers höst/vinter kollektioner. Där fick jag upp ögonen direkt för just denna skjortan, och nu har jag den några månader innan den levereras till butikerna.

90448-1103
90448-1104

Jag behöver inte säga så mycket mer om Martin Margiela skorna, de är tiptop! Kommer att sitta bra nu i sommar, mellan mina Opening Ceremony skor. De kommer även fungera bra till hösten, färgen är lite av en året runt färg.

90448-1101
90448-1102

/Johan


Kommentarer
Postat av: Simon

How much was the Margiela sneakers?

Nice to see some activity from you :-)

//Simon

2008-04-29 @ 21:02:48
Postat av: Johan

400 DDK!

/Johan

Postat av: Simon

WHAT A BARGAIN!! Congrats :-)

//Simon

2008-04-30 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback