NEWS - Comme des Garçons / H&M

Kom hem för någon timme sedan och hittade nyheten om H&Ms nästa gästdesigner, denna gången kommer jag verkligen stå och köa för att jag VILL ha en del av kollektionen. För i november kommer Comme des Garçons H&M kollektion finnas ute i butik. Detta är det roligaste och intressantaste samarbetet än så länge enligt mig själv.

H&Ms kreativa rådgivare Margareta van den Bosch säger att Comme des Garçons designer Rei Kawakubo har stått högst upp på deras önskelista för gästdesigners och designern själv berättar att det kommer bli roligt att slå ihop det kreativa och kommersiella, då Kawakubo står för det kreativa. Personligen hoppas jag att de inte fegar ut och gör som de alltid brukar göra, men man vet hur det brukar bli. Man får hålla tummarna.

Kollektionen kommer att bestå av dam, herr och barnplagg. Samt accessoarer och en exklusiv unisexparfym.

Vi ses utanför gallret i november!

/Johan


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan bli ett intressant samarbete

2008-04-04 @ 13:06:27
Postat av: Johannes

Think it will fail and be something like CDG play or CDG shirt.

CDG homme plus is amazing though!

2008-04-05 @ 00:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback