The Boat Rider, The Rail Rider And The Coach Rider

Idag hade jag och Emelie vägarna förbi Levis outletten i Löddeköpinge, eller jag gjorde så att vi hade vägarna förbi...

Nu i efterhand så är jag glad att vi åkte förbi, jag hittade ett nytt plagg från Levis Collectibles. Sist var det en grov skjorta, denna gången en snygg cardigan med en tygpåse.

Tröjan är från ss07, och med plaggen fick man en tygpåse med tryck och även ett trevlig brev om hur Levis Strauss kom till Amerika och startade sin verksamhet. Intressant att läsa igenom! Själva passformen är lös och kort, mycket vintage känsla.

Jag behövde bara betala 300 kr för plagget, vilket är helt fantastiskt!








/Johan


Kommentarer
Postat av: Mango

mysiga saker , milk påsen var ju söt !

Postat av: Trötter

Johan det e inte en levi´s outlet, läs skylten

2007-12-11 @ 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback