Vintage Bermuda

När jag stod på jobbet igår så blev jag sugen på ett par nya sneakers, som ska passa bra till både jeans och chinos till sommaren. Idag köpte jag mig ett par från Nike, modell Bermuda. Modellen föddes 1979, och med hjälp av en snygg vintage touch så känns det som skorna är från 79. De kommer vara grymt bra till sommaren till ett par cleana chinos och en ljusblå skjorta.

Efter regn kommer solsken...

Skorna är köpta hos de mycket trevliga killarna på Cottonmouth/Tres Bien här i Helsingborg, 895 kr.





/Johan


Kommentarer
Postat av: filp

jag säljer fortfarande några stycken whyred t-shirtar och annat. kika om något passar !!!!!!

Postat av: Janne

Dom har ju fått in riktigt schyssta Nike-skor i år. Funderar på ett par Cortex själv

2008-03-16 @ 19:10:42
Postat av: Pontus

Airmax90 i vitt på Tretton e snyggare.Fråga; känner du till The Local Firm förresten? Jag såg bilder på nätet ,såg jättesjysst ut. Killen på Tretton sa att de ska få in det till hösten, don´t miss out, det har skrivits en massa gött om det märket, tydligen grabbarna bakom Tiger som skapat det, en av dem har varit herrdesigner på Acne när Ann Sofie Back var tjejdesigner på Acne, du som gillar Acne borde ju kolla in det?

2008-03-21 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback