Kate Moss(an)

Kate Moss, den tjejen har helt klart kommit tillbaka efter alla skandaler. Nu är det som under hennes start som modell, alla ville ha en bit av henne. Hon var överallt! Idag förstod jag verkligen att hon är tillbaka ordentligt, jag och en vän stod och kollade igenom det nya numret av Vanity Fair där hon först och främst är på omslaget. Men det bästa hittade jag efter att tidningen hade öppnats, Kate Moss var med i fyra eller fem av de första annonserna från olika modemärken, och i rad! Kate Moss är mossan i modevärlden, och för första gången gillar jag mossan.


Lite extra modeinfo, Burberry fyller 150 år och har då valt att fotografera vissa ikoner med deras modeller till deras höstkampanj, Kate Moss är en av dem. Snygga svart/vita bilder av fotografen Mario Testino.




 /Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback