Webshopp Nr. ?

Varje dag skapas det nya webshoppar på Internet, vissa är bra och andra är lite bättre. Om några dagar öppnar ännu en, med lite roligare märken. Den nya shoppen har namnet Tres Bien Shop och är skapad av butikerna Cottonmouth från Helsingborg och Holiday från Lund.

shop1

Några av de större märkena som kommer att finnas i webshoppen är; Henrik Vibskov, Wood Wood, Wester (Både dam och herr), Duffer och Adidas. Sen några andra intressanta märken.

shop2

Jag gillar när dessa nya och mer utmanande butikerna väljer att starta webshoppar så att man slipper ta sig ner till stan, och även för dem som har längre att åka för att köpa en t-shirt.

Så håll ögonen öppna efter den 1 september, då öppnar shoppen helt. Jag ska helt klart försöka köpa några plagg från Wester!


 

/Johan


Kommentarer
Postat av: Johannes

Ursäkta men Tres Bien Shop har väl ändå funnits tidigare. Det står i alla fall "nypremiär" på den, sedan har jag besökt den tidigare! Men det var först nu jag upptäkte att dom gjorde en nyöppning, så tack!

Postat av: Fredrik

Fan det visste jag inte att Holiday var med på ett hörn där. Trodde de skulle starta en egen nätbutik. Rolig butik med riktiga fynd ibland! Rätt schyssta secondhandgrejor också.

2006-11-30 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback