Gammalt Skomärke Från Helsingborg & Acne.

I torsdags kom det äntligen upp en ny nyhet på Acnejeans.com, och det handlade om en grej jag fick höra på mässan i Köpenhamn i somras. Nyheten handlade om Acnes samarbete med Tretorn, jag var först lite skeptisk till detta, trodde direkt att de skulle göra en random stövel som man kunde köpa med sig till random festival nästa sommar. Men nu när bilderna kom upp på hemsidan blev jag väldigt positivt överraskad. Det är två olika modeller som kommer börja säljas i Mars 2007, en hög och en låg sko. Jag ska nog slå till på båda om de inte är för dyra. De kommer släppas i fyra olika färger; vit, svart, electric blue och navy. Bilderna jag visar upp här är av färgen electric blue, som även är acnes signumfärg vår/sommar 07, så jag ska lätt slå till på den färgen.

Acne Jeans kan!
Tretorn kan!


/Johan


Kommentarer
Postat av: hedvig

de låga var riktigt fina.. :)

Postat av: Simon

I want these sneakers so bad! In all possible colours! I just hope they are made avaible somewhere in Denmark...

You have got a very nice blogg or actually a really, really good blogg.

Best regards

2006-12-15 @ 13:17:00
Postat av: viktor

fin nyans som fan eller vad man ska säga

2006-12-15 @ 15:50:16
URL: http://heybusdriverkeepthechange.blogg.se
Postat av: johan

Simon.

Thanks!

Go to the Acne shop in copenhagen and look after the tretornacne sneakers.

2006-12-15 @ 18:46:38
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Simon

Do you think that they will have them? Or else I will take a trip to Sweden to get me a pair :-)

2006-12-16 @ 00:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback