Gift of the day

Igår körde jag ut till Väla Köpcentrum lite utanför Helsingborg för att kolla in skinnjackan som H&M hade som sin "Gift Of The Day". Den kostade nu 398 kr istället för 1000 kr. När jag sakta gick mot ingången för H&M så började jag sakta se en liten kö som hade bildat sig utanför butiken. Jag skrattade lite smått för mig själv.

Där stod en modemisse, en byggarbetare och tre mammor som skulle köpa en jacka till sina barn som förmodligen var i skolan vid denna tiden.

När butiken öppnade så vågade ingen riktigt gå snabbare än någon annan, vilket såg väldigt roligt ut. När jag sen kom fram till jackorna så såg jag att de hade fler exemplar än vad jag trodde de skulle ha. Tror det kan ha varit tjugo ex, 5 S, 5 M osv...

Jag tog en S en M och en L. Det blev att jag köpte mig en M. Jackan sitter bra på, för att ha kostat 400 kr och att den är tillverkad av H&M i Kina.



/Johan

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Den var finare än jag trodde
:)

Postat av: Oskar

Ser ut att sitta lika bra på dej som på mig:)

2006-12-06 @ 13:40:28
URL: http://straylife.blogg.se
Postat av: em

vad är det komiska i att det stod en modemisse, en byggarbetare och en mamma där när du själv köpte samma jacka?

2006-12-06 @ 18:05:09
Postat av: Maz

hehe... rätt kul när man går på stan nu och halva befolkningen går runt i korta skinjackor...och de flesta från HM...köpte själv en kort skinjacka från bruuns bazaar hösten 2004. Den är väldig fin men skulle aldrig köpt den idag.

2006-12-07 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback