Jeans Acne i Denimstaden Göteborg

Ibland önskar jag att man bodde i Göteborg, oftast händer det något skoj där. Det finns bättre butiker än i Stockholm, skönare människor och ett lungt levnadssätt.

Och nu har Acne också öppnat en butik I Göteborg, har vetat om detta ett tag nu, men igår såg jag första bilden inne i butiken. Läste om butiken i Cafés modechefs blogg, som förövrigt är väldigt intressant om man vill veta det senaste inom svensk och utländs mode.

Fick se en bild på de två grabbarna som har fått jobbet i butiken, gillar stilen på killen med hatten riktigt mycket. Soft, men endå specielt med scarfsen och hatten.
(
http://cafe.se/filearchive/1/14271/acne-göteborg.jpg)

Måste till Göteborg snart! Acne väntar..

/Johan

Kommentarer
Postat av: Justanotherfashionkid

Killen utan hatt, Oskar kommer från Umeå och är polare till en av mina polare...

Postat av: Johan

trevligt Justfashionkid

2006-12-02 @ 00:24:02
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Tomek

Håller inte riktigt med dig där Johan. Stockholm har ett mycket roligare och breddare utbud än vad Göteborg nånsin haft. Sen att sveriges skönaste människor bor i Götet är fakta. Tycker för övrigt att nya Acnebutiken är lite av en besvikelse. Liten, onödig träinredning och svårt att få någon överblick då allt är uppdelat efter färger. De lär de i för sig fixa ganska snart . . . Hoppas jag

2006-12-02 @ 18:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback