s.67

Idag köpte jag mig en tidning. Det blev den brittiska musiktidningen Q Magazine, som hade det trevliga priset 39 kr på Pressbyrån. När jag snabbt kollade igenom tidningen under min 5 minuters rast så hittade jag en bild på The Killers sångare Brandon Flowers på sidan 67. Han har nästan bara denim på sig, och han bär upp det riktigt snyggt. En rå jeansjacka och en svart skjorta till ett par råa och höga jeans. Snyggt!

Hittade inte bilden på google så fick helt enkelt fotografera den direkt ur tidningen.



Pangpris på Pressbyrån är helt perfekt vissa dagar.

/Johan

Kommentarer
Postat av: Chris

The Killers klär sig inte bara snyggt, de låter även bra :) Medföljde ngn skiva?

2006-12-07 @ 20:05:07
Postat av: Viktorn

Japp, det där var skitsnyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback