Sommarens snyggaste skor

Jag började kolla in samarbetet mellan Vans och Marc Jacobs förra sommaren när jag hittade ett av de få exemplaren i Köpenhamn. Dock valde jag att inte köpa dem på grund av att de kostade 1500 kr.

Men nu när Jacobs har kommit fram med sex nya modeller så måste jag ha ett par, och de jag har spanat in extra mycket är ett par slip-on med rutor på där det t.ex. står "Marc Jacobs" i ett snyggt typsnitt. Skorna ligger på 1000 kr, men priset kommer nog att hamna på 1200-1300 kr när jag köper dem på Storm i Köpenhamn.

Jag hoppas att dem finns kvar och att min plånbok klarar trycket imorgon när jag åker till Köpenhamn med min flickvän.



MarcJacobsVans

/Johan

Kommentarer
Postat av: calle

läste om dom i nya KING, fick mitt första nummer nu för nån dag sen, riktigt bra tidning. såg du dom där också eller? dom är riktigt schyssta, gillar dom med rutorna starkt, även fast jag tycker att vans skon är lite uttjatad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback