Threadless

Threadless är ett t-shirt märke från USA, säljer upp till 80 000 t-shirt i månaden och låter alla få chansen att göra motiven och få 2 000 dollar för det.

När jag var i stan idag så fastnade jag direkt för trycket på min kompis t-shirt.
threadless

Ett snyggt och annorlunda tryck, och jag vet att min kompis har en del andra snygga t-shirt just från Threadless. Och det roliga var att när vi senare satt och fikade och jag läste igenom tidningen Diego så hittade jag en intervju med märkets skapare, tyckte det var ganska roligt för att jag precis hade frågat min kompis vilket märke det var.

Så nu när jag kom hem så kollade jag in deras hemsida, och hittade direkt X antal t-shirts jag lätt skulle kunna beställa från deras hemsida. Alla tryck är speciella och passformen på t-shirtarna är riktigt bra, som ni ser på bilden på min kompis.


En t-shirt kostar ca $25, vilket är typ 185 kr. Med frakt kommer man upp till 200 kr.

Ville bara berätta om detta grymt trevliga märke, så ni vet om det till en annan dag.
threadless2


/Johan


Kommentarer
Postat av: Hanna

Threadless är riktigt kul, faktiskt! Och tjugotusen för en T-shirtdesign är faktiskt helt okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback