77 AND French

Igår kväll kom Emelie hem med lite kläder som jag köpt från Puma´s nya kollektion; French 77.

French 77 är en kollektion som är inspererad av en gammal tennisspelare vid namn Guillermo Vilas, Han var en duktig trennisspelare som många fick upp ögonen för under 70-talet. Både för att vara en bra tennisspelare men även för hans liv som playboy med en skön klädstil.

Ett par sneakers med massor av snygga "hål" och även bruna sömmar + skosnören. Skönt att ha dessa när det bli varmt i sommar, svalkande.


Sen en ziptröja med snygga färger, lite extra tunn så man inte svettas ihjäl om ngn månad.


Sen fick jag även tre par strumpor av min flickvän för att jag aldrig köper några själv och de jag har är ordentligt slita, tack älskling!


Jag är riktigt nöjd med skorna och tröjan, Puma kan verkligen göra trevliga kläder.


/Johan



Kommentarer
Postat av: x

var kan man köpa skorna?

2007-04-18 @ 15:14:26
Postat av: Johan

x - Ett par helt vita kan du hitta på t.ex. Håkanssons, intersport tror jag.

Postat av: Chris

Great sneaks, brukar inte digga Puma, men dessa var extremt clean

2007-04-21 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback