Rub a dub dub

Idag när vi åkte hem från Malmö så skulle Emelies pappa stanna till vid Löddeköpinge, och fick för mig att det låg en Levis outlett där, och det gjorde det fortfarande. Så självklart var jag tvungen att gå in och kolla läget. Jag hittade några trevliga tees från LVC och Pace, men inget satt så speciellt bra. Sen såg jag en skjorta från Levis Collectibles som jag var tvungen att testa, som tur var satt den bra på mig.

rubb



Levis Collectibles är en ny kollektion Levis släppte i höst, kollektionen hämtar sin inspiration från en engelsk vaggvisa. Vaggvisan handlar om en slaktaren, bagaren och ljusstöparen. Jag trodde först att kollektionen bara byggde på jeansen, men icke! Skjortan jag köpte för det perfekta priset 299 kr hör till slaktaren.


Vaggvisan;

Rub a dub dub, Three Men in a Tub;
And who do you think they be?
The Butcher, the Baker and the Candlestick Maker


 

/Johan


Kommentarer
Postat av: Chris

Grym skjorta, underbara detaljer och skönt sliten look.

2007-08-04 @ 17:50:15
Postat av: espesito

I usually like your shirts Johan, but this one wasn´t a favourite..seems a little bit short too..

2007-08-04 @ 19:59:56
Postat av: Simon

And it doesn't look cool that you can't button every button in your jeans...

Postat av: fashion

rätt cool. .inte min stil men helt klart cool

2007-08-07 @ 19:24:54
URL: http://secondhandfashion.wordpress.com
Postat av: Stewie

that's not very nice, no.

2009-08-02 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback