Vita Jeans

Emelie har varit på mig ett tag nu att jag ska skaffa mig ett par vita jeans, men jag har varit lite tveksam mot det, det ska ju bara blått!

Men så hittade jag dessa mycket trevliga jeans från Levis Vintage Clothing hos Urban Outfitters igår, och blev helt chockad över priset de hade på rean! 119 DDK, vilket är 150 Kr. Helt fantastiskt, och de satt bra på också. Så självklart slog jag till direkt.

Imorgon kommer bild när jag har på mig jeansen, förmodligen till en ljusblå skjorta och ett par cleana sneakers.

Jeansen är från deras s/s05 kollektion och har gjorts i 351 par.

lvcvitt


/Johan


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ibland hatar man dig när man ser alla fynd du lyckas hitta! Nej men det ska bli intressant att se dem på!

2007-08-10 @ 14:20:38
Postat av: Simon

Fantastic, very nice buy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback