En lite dyrare postorderkatalog

apcbook2

Idag kom min mamma förbi med den senaste APC katalogen för S/S 07. Vet inte varför lite av min post fortfarande kommer hem till min mamma fyra månader efter jag flyttade ut. Aja.

Tillbaka till katalogen...




...jag vet inte riktigt vad jag ska tyckta om kläderna, har ju redan sätt dem på hemsidan, det är cleana kläder. Men inget super speciellt över dem, kvalitén är också ett plus.

Jeansen är ju helt underbara, har ingen själv, men testade två modeller när jag var i Sthlm senast och i den ny öppnade APC butiken på Krukmakargatan. De otvättade jeansen bli oftast grymt snygga efter en tids slitning, av de bilderna jag har sett på t.ex. Superfuture - Superdenim.

Tillbaka till kläderna...

...så är de lite tråkiga, vissa har snygga tryck, men inget som får mig att hurra och börja beställa från denna lite dyrare postorderkatalog.




Kanske blir att beställa en tee eller en tröja, kanske.

/Johan


Kommentarer
Postat av: vic

Hur får du hem kataloger i brevlådan? Är också sugen på att få sånt! :)

2007-01-31 @ 00:13:43
Postat av: Johan

ATT : vic - Det är bara att "anmäla" sig på APC´s hemsida. http://apc.fr

Postat av: vic

Thanks! Har du några fler sidor man kan beställa gratis ifrån?

2007-01-31 @ 22:27:05
Postat av: viktor (den riktiga vic)

jaså man kan beställa via katalogen?

2007-02-01 @ 19:32:44
URL: http://heybusdriverkeepthechange.blogg.se
Postat av: vic

"Den 'riktiga' vic"
Om du heter Viktor blir det väl Vik ? zzz

2007-02-01 @ 23:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback