Fest Kavaj

Idag var jag en liten runda på Väla Köpcentrum utanför Helsingborg med min flickvän. Inne på H&M såg jag att det var en liten slutrea, och bland alla t-shirts och skjortor hängde några svarta kavajer som innan kostade 1000 kr. Nu var det 70% på dem, så jag testade och köpte den direkt. 300 kr är inget för en kavaj.

Kavajen är som sagt svart, och är lite glansig i tyget. Passformen är smal, och är från den lite mer dressade kollektionen från H&M.



Hittade också ett tufft halsband i form av en silvernyckel i en halvlång kedja. 40 kr.



Nu har jag fixat en del av min outfitt till Razorlight konserten imorgon i Kph.

/Johan


Kommentarer
Postat av: Jimpa

Riktigt bra passform på kavajen och att den var så billig är många +
Härligt halsband också, har själv funderat på att skaffa något liknande. Bra inköp!

Postat av: Marcus

Oh, top notch!

2007-01-23 @ 17:19:57
URL: http://flmbnt.wordpress.com
Postat av: M.

Kan man få tag på din bok någonstan?

2007-01-23 @ 20:42:16
Postat av: Anonym

M -

Tyvärr går detta inte för tillfället. Har inte rättigheterna till vissa bilder i min bok, men ska nog försöka fixa det snart. Vill göra det.

2007-01-23 @ 21:02:23
Postat av: Klas

Kudos!

Riktigt snyggt både kavajen och halsbandet..

Vad är det för bälte du har? gillar det skarpt nämligen.

2007-01-24 @ 00:19:26
Postat av: M.

Hoppas du skriver det på din blogg då så jag kan köpa den..

2007-01-25 @ 19:34:44
Postat av: Johan

ATT : Klas

Tack! Det är ett Mono bälte som är några år gammalt. Kan finnas på solo fortfarande...

2007-01-25 @ 20:25:22
URL: http://fashiontime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback