Sang Bleu

Ni som vill ha mer än tribal och kinesiska täcken så är den nya tatuerings tidningen Sang Bleu något. för er. Tidningen på 150 sidor, med nästan ingen reklam, har precis släppt sitt första nummer. Tidningen är i A3, som Acne Paper. "Issue Zero" går att beställa direkt från personerna bakom tidningen, det kostar ca 32 euro för att få tidningen till Sverige. Efter att ha kollat på några sidor från tidningen så är jag helt klart sugen på att beställa ett ex! Det finns många fina bilder på estetiska och vackra tatueringar. För mer info så kan ni kolla in tidningens Myspace sida; http://www.myspace.com/sangbleu

sang


/Johan


Kommentarer
Postat av: bro

lovande.. du har inte lust att ta en närmare bild på din nya? verkar riktigt schysst!

2007-07-29 @ 13:44:35
Postat av: Johan

Kommer bilder på den snart!

Postat av: Dino

Jag ska tatuera mig i slutet av sommaren. Är rätt osäker på vad det ska bli, så jag kanske ska beställa denna tidningen för att få en liten inblick. Tack för tipset i alla fall!

2007-07-29 @ 21:40:44
URL: http://www.dinomuftic.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback