Nytt Gult / Acne S/S 08

acneny2acneny7

Stureplan.se har precis lagt upp de första bilderna från Acnes öppning av deras nya lokaler i Gamla Stan. Deras butik på söder har ett tema i gult, har dock inte lyckats hitta några bilder där man ser exakt hur det ser ut i butiken med tanke på det gula. Segt att det måste envisas med att bara ta bilder på en massa människor...


Rättelse - Det var i Acnes nya kontorslokaler modevisningen hölls, de har köpt ett helt hus mitt i Gamla Stan där alla Acne fem delar finns med. Verkar underbart! Men butiken på Söder borde öppna snart, och den är gul!

Det roliga med bilderna från öppningen igår är att Acne valde att ha sin modevisning för s/s 08 samtidigt, det fanns inte många bilder på stureplan.se, men man ser att det är en blandning av lediga material och mörka byxor med en kort siluett. Fickan på teen stannar kvar även till nästa sommar, underbart! Är och kommer alltid vara ett stort fan av singelfickan på tee/skjorta.





Jag kommer självklart att leta vidare på fler bilder från kvällen och främst s/s08 kollektionen! Ska se om jag kan fixa fram lite mer information under jobbet idag.

By the way, gillar verkligen Jonnys stil fullt ut! Ska helt klart börja med att vika in kragarna på mina skjortor och se hur det blir!





/Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback