Eye Of The Tiger...

Idag var det jobb efter en skön långhelg, fick på mig min nya Tiger skjorta från kph och ett par otvättade Tiger jeans. Ganska mycket Tiger, men jag gillar det, och har gjort det sedan jag var med jobbet och lyssnade och kollade på Tiger Jeans. De berättade hur de kände om denim och hur man ska se på deras kollektion, jag fick upp två nya och nyfikna ögon för Tiger Jeans!

tiger2tiger1

TJ Skjorta
Resteröds Linne
TJ "Kid" Jeans
180 DDK skor
Paket från USA (Mer om innehållet i ett senare inlägg)


Bonusbild från Tiger Jeans fabrik i Italien:



/Johan


Kommentarer
Postat av: Robert

Ser soft ut. Gillar uppvikningen på skjortan.

Postat av: Timmy

Vart hittar man skorna?

2007-05-17 @ 21:14:33
URL: http://auliks.blogg.se
Postat av: Benjamin

Ja, skorna var vackra.. Vart finns de?

2007-05-20 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback