Nytt Från Köpenhamn

Igår var jag, Emelie, min lillebror och Emelies lillasyster i Köpenhamn för att fynda på Designers Forum. Det är en enorm utförsäljning på Forum i Köpenhamn. Jag har varit där några gånger innan, och alltid hittat trevliga plagg att ta med hem. Även denna gång hittade jag några trevliga och otroligt billiga plagg, två skjortor och en ull kofta från Nudie. Allt för 600 Danska kronor. Bara koftan som är gjord i Italien måste ligga långt över 1000 kr skulle jag tro. Sen är flannel skjortan tuff till tusen! Emelie, Jezper och Johanna hittade också massor av trevliga plagg. Så om du har vägarna förbi Köpenhamn i April så åk förbi Designers Forum direkt!




/Johan


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygga skjortor måste jag säga!

Postat av: Lars

Jepp. För övrigt måste jag ändå passa på och tacka för tipset med outleten i Löddeköpinge. Billigt, bra och extremt trevlig personal!

2007-10-22 @ 17:30:00
URL: http://hellstrom-lars.blogspot.com
Postat av: Anonym

jätte fina fynd!

2007-10-23 @ 17:03:59
Postat av: Carola & David

Sååå roligt med utnämningen i tidningen Café
GRATTIS!!!!!

2007-10-23 @ 18:42:34
Postat av: sandra

hejsan! visste inte hur jag skulle annars kunna få tag i dig så skriver här.. din svarta acne halsduk som du har, skulle du vilja sälja den för kanske 1000? har letat överallt efter den där modellen från förra året men hittar den ingenstans, ingen som vill sälja sin.. vore jätte tacksam för svar

2007-10-24 @ 22:52:22
Postat av: Bappe

Hur tar man sig över till Köpenhamn billigast? Går det några pendeltåg? Eller vad är enklast o billigast om man vill åka tåg?

2007-10-25 @ 10:32:37
Postat av: Johan

Lars - roligt att du hittade dit och att du hittade trevliga plagg. Något roligt du fick med dig hem?
Sandra - Du menar min blåa med gardintoffsar? Jag är lite fast vid den, men 1000 kr låter intressant. Något att tänka på...
Bappe - Du åker från Helsingborg till Helsingör med Scanlines. Sen tar du Öresundståget från Helsingör till Köpenhamn. Billigast och snabbast om du bor nära hbg. 150 kr. Kolla på Skanetrafiken.se

/Johan

2007-10-25 @ 19:53:12
URL: http://fashiontime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback