Hey Butcher!

Jag älskar Levis när de lägger ner sin själ i sina kläder och jeans, detta gäller främst tre kollektioner; LVC, RED och Collectibles. Än så länge har jag inget plagg från deras roligaste kollektion RED, men jag hoppas det inte dröjer länge tills den dagen. Igår hade jag på mig min skjorta från den sistnämnda kollektionen Collectibles, en skjorta som är gjord för en slaktare. Läs mer om skjortan här. Kvalitén och tvätten på skjortan är perfekt, jag njuter verkligen när jag har den på mig.



Mössa
Bomber Acne
Skjorta Levis Collectibles
Jeans Tiger "Kid"
All Stars
(Och det skönaste linnet man kan ha från Resteröds)




/Johan


Kommentarer
Postat av: hubbe

bara jag som läser café?!?!

2007-09-28 @ 09:21:25
Postat av: hubbe

ingen som hittat hit från café?

2007-09-28 @ 15:57:08
Postat av: Leopold Böhm

Kult, men jag tycker om intensiteten på rödfärgen hade varit starkare, ville hela outfiten blivet luftade någon par hack högre. Jag gillar dock in klocka och bomber!

2007-09-28 @ 17:01:49
Postat av: anita

Affe grattar till cafè från Kanada. Gissade att han var förgreningen.

2007-09-28 @ 23:06:05
Postat av: widden

läste den nya cafe nr. idag grattis men tyckt du ändå var värld andra platsen :P. men men nice skjorta och outfit.

2007-10-02 @ 19:44:10
Postat av: Lapsus

vilken tuff skjorta! rolig skärning på den!
/Jocke

Postat av: Chris

Le Shop har ju fått in en del RED, precis som Nitty, väntar på mitt första par själv som bör landa vilken dag som.

2007-10-08 @ 18:15:24
Postat av: Aaron

Cool skorta! :-)

2007-10-29 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback