Needle

När jag var iväg med jobbet för några månader sedan för att kolla på Acne A/W07 kollektion så visade de upp en ny modell till dam. Modellen heter Needle och är en skön blandning mellan Tube (hög midja) och Hex (tajt vid foten). Och när jag såg min vän Johanna med ett par Needle på Stockholmstreetstyle förra veckan så fastnade jag direkt på den otroligt trevliga passformen! Modellen tillhör Acnes inseason kollektion som kommer att börja skickas ut till butikerna från och med oktober. Men om jag inte har helt fel så borde modellen finnas inne i Acnes egna butiker redan nu!




/Johan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Nice outfit girl! Say hallo from me :)

2007-09-25 @ 15:24:19
Postat av: Klang

Tight!

Postat av: Johan

Klang - Jeanstights! Yeah!

2007-09-25 @ 16:01:41
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: Anonym

Gorgeous style!

2007-09-25 @ 16:54:49
Postat av: robin

NEJ!

2007-10-11 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback