080405

Idag har jag varit ledig, inte så ofta man får chansen till det på en lördag, så har passat på att åka runt lite idag. Slutmålet blev Malmö, där jag och Emelie gick runt och kickade. För varje gång jag befinner mig i Malmö så uppskattar jag staden och utbudet av butiker/mode mer och mer.

Innan jag åkte iväg så innehöll dagens outfitt mycket mörka färger, och det kändes fel pga att våren äntligen är här. Så istället tog jag på mig mina Dockers chinos och en ljus Ralph Lauren skjorta. Helt plötsligt blev att mycket bättre, tyvärr blev vädret inte så trevligt, Svensk vår...



Mössa - Acne
Jacka - H&M
Skjorta - Ralph Lauren
Cardigan - Tillverkad av min flickvän
Chinos - Dockers
Skor - Vans

/Johan


Kommentarer
Postat av: wini!

fint! du passar i mössa. fin kofta också. jag vill gärna kika lite närmare på den. den verkar fin. som sagt.

2008-04-05 @ 23:43:09
Postat av: Joel

Snyggt med oversize för dig som passar i det! Vita sneakers och ett par "khaki" färgade tunna byxor blir ett måste för mig i sommar. Ser gärna bild på din flickväns designade cardigan! mvh Joel

Postat av: Kajsa

Halloj!

måste säga att det är ursköj att läsa din blogg... finns inte många BRA herrbloggare måste jag få konstatera... har tipsat alla som läser min blogg. keep up the good work! och du, jobbar du med kläder? mvh. Kajsa

2008-04-06 @ 14:59:39
URL: http://www.nolita.tjejsajten.se
Postat av: david

jävligt snygg jacka! har länge försökt o få tag på dockers, något tips på vart man kan köpa det online?

2008-04-06 @ 21:36:00
URL: http://amatorfotograf.blogg.se
Postat av: Erik

Huuua.. ruskigt snygga Chinos :)

2008-04-07 @ 15:10:20
Postat av: Patrik

Hej Johan, jag behöver maila dig.. Eller så kan du kanske maila mig?

/Patrik

2008-04-08 @ 13:18:13
Postat av: Andreas

Måste verkligen säga att det är en riktigt snygg parkas. Sa du att du hade köpt den på H&M?Köpte du den online eller handlade du den i butik?

/Andreas

2008-04-09 @ 06:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback