Minns ni...?

Ni kanske minns att jag visade upp en sneak-peak för lite mer än en vecka sedan, känns lite dåligt att jag inte har gjort en uppföljning på detta tidigare. Har varit dålig på att skriva här överlag, men jag ska bättra mig!

Fick idag reda på att Björn af Kleen, som just nu skriver för Herr-bloggen på Stureplan.se, har skrivigt några rader om min blogg där med anledning av Watanabe. Det är sånt som får mig att skriva fler inlägg här, och självklart alla trevliga människor som kommenterar inläggen. Otroligt trevligt!

Har en del att skriva om nu, allt från RED till Cph Vision. Imorgon så är jag ledig, då kommer nog lite upp här.

Här kommer tillslut fortsättningen på min sneak-peak från förra veckan.



Hackett Kepa
Gamla Hängslen
Collectibles Cardigan
Pour Tee
LVC 1906
Converse

/Johan


Kommentarer
Postat av: Simon

I like the vintage feeling of this outfit. It might be just a tad to much with the jeans, cap and cardigan... But it looks ok.

If you updated your blog regularly, I guess you would have told that Designer's Stock had closed. I was one of the two Danes asking for directions when you said that it was closed. Damn, we almost cried and to make things worse Cottonmouth was closed too... I now officially hate Helsingborg ;-)

2008-02-13 @ 00:46:49
Postat av: Snälla svara!

fashiontime.blogg.se/1188412092_kallt_kaffe.html?D79A76EB-E163-BD98-A7DC12EE6880C885

Postat av: Tony

Hej! gammal post, men iaf! jävlar va snygg acne1 tishan är! vad heter den? är den trevkart lång i ärmarna som du rullar upp? måste också ha en sån. Hjälp mig, berätta allt du vet tack

2008-02-13 @ 10:03:11
Postat av: Chris

Grym matchning, i synnerhet hängslena är en läcker detalj.

2008-02-13 @ 14:44:47
Postat av: Johan

Simon - Sorry dude! But didn´t you and your friend find something there I work? Most of the clothes was from Designers Stock. You have to come back to Helsingborg again in two weeks, my store is finished and Cottonmouth will have new ss08 clothes like A.P.C. Write before you go!

Tony - Har inte riktigt koll på vad teen heter, men jag vet att liknanade passform kommer finnas från acne nu till sommaren. En modell till ss08 heter nog Hulk.

Chris- Tackar!

/Johan

Postat av: Simon

Were the clothes from Designer's stock? We came looking for Wester and we didn't find any... Hmmm... But maybe we will come back some day, but we won't be looking for APC as Cottonmouth offers a lot of more interesting brands.

But I will notify you ;-)

You should buy some of the David & Martin jewellery that you have in your shop. I still like the jewellery that they made for or with Acne some years ago which they still make. It is truly amazing and when I feel that I can afford it, I will buy some of it.

/Simon

2008-02-13 @ 16:46:22
Postat av: Tony

Johan - Du vill inte sälja din då? :P

2008-02-13 @ 18:03:57
Postat av: Olle

Vad är hela namnet på Brallorna och vart kan man få tag på dem?

2008-03-06 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback