21

I fredags fyllde jag år, hela 21 år. Det blev en mycket trevlig dag med grillning med släkten på Emelies farfars koloni och avslutning med minigolf. Jag har innan skrivigt om det Japanska märket Haversack här på bloggen, och just det inlägget hade visst Emelie läst. Så i fredags öppnade jag upp ett trevlig paket med en ubersnygg skjorta från just Haversack. Otroligt skön kvalité och snygga detaljer, och sen är det extra härligt att det står "Made in Japan" på tvättrådet.

Tack älskling!



/Johan


Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis i efterskott! Skjortan ser snygg ut, ser fram emot en bild när du har den i en outfit!

2008-06-10 @ 10:48:22
Postat av: Jens

Grattis i efterskott Johan!

2008-06-10 @ 12:17:43
Postat av: Malin

Åh va kul att bli 21. Grattis! önskar jag vore så ung igen....

Postat av: david

allt såg jävligt lyxigt ut, snyggt!

2008-06-10 @ 22:53:01
URL: http://musikmedmening.blogg.se/
Postat av: Karin

tjusigt

2008-06-11 @ 16:16:38
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback