Annorlunda

Dagens kläder och stil är helt nytt för mig, och det är helt klart något jag gillar. Jag gillar att ha olika klädstilar, allt grundar sig självklart med jeans, sen finns det mycket att jobba med.

Idag blev det en lite mer preppy/gubbigare stil både med hjälp av kepan och den långarmade pikén. Sen har jag äntligen lagt upp mina Mic Jazz, så efter ett tags frånvaro var de på igen. Det är också skönt att min jeansjacka från Acne passar bra in direkt!

Kepa - Hackett
Jeansjacka - Acne Jeans
Långarmad Piké - Morris
Jeans - Acne Mic Jazz
Skor - Vans

90448-1037




/Johan


Kommentarer
Postat av: lefrenchmob

Jag skulle vilja kalla det där en rugbytröja. Snygg outfit annars, särskilt utan jackan.

2008-03-27 @ 19:04:09
Postat av: Lixi

haller med, snygg outfit, sarskilt utan jackan. Tycker den ser sa. . . finner inte ord. I brist pa battre ord, ful.

Postat av: cal

jackan är ur fet ju!
Diggar outfiten!

2008-03-27 @ 20:17:31
Postat av: Anders

Strategiskt utplacerad Dylan bok...

2008-03-27 @ 21:21:09
Postat av: Simon

nja tycker inte det ser gubbigt ut, rugby tröjan känns väl mest Amerikansk typ high School och resten ser också rätt ungt ut, men snyggt va de :D

2008-03-28 @ 01:19:55
URL: http://icantcoverwhatiam.blogg.se
Postat av: Carola

Hej Johan,
hoppas allt är bra med dig, ser bra ut!

2008-03-28 @ 19:44:15
Postat av: Fredrik

I like it, en outfit som passar dig helt klart! :D Skymtar ett par solbrillor där i din hand på ena bilden, är det ett par Wayfarer? :D

2008-04-01 @ 03:30:53
URL: http://princ3charming.blogg.se
Postat av: Daniel

Gillar verkligen rugbytröjan, verkar sitta mycket bra! Var har du köpt den?

2008-04-01 @ 13:05:54
Postat av: Johan

Lixi - Vi har alla olika smak, jag personligen älskar jackan! Sitter tiptop och har skönt tjockt denim.
Anders - Boken var dagens fynd, kostade bara 40 kr på bokrean och den är helt fantastiskt.
Carola - Allt är bara bra tack, själv? Tack för senast.
Fredik - Det är alltid roligt att testa lite nya stilar, och det är skönt att du tycker det funkar. Solbrillorna är kopior av Wayfarer från en webshop från USA.
Daniel - Tackar, den är köpt på en outlett i Svedala.

/Johan

2008-04-01 @ 20:09:16
URL: http://fashiontime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback