Plånka

Nu har jag äntligen fått tag i en snygg plånbok, har sedan ett antal år tillbaka haft en halvtråkig Ben Sherman i bakfickan och kände att det var dags för en ny. Jag har haft svårt att hitta den där perfekta modellen, som är clean fast samtidigt en aning speciell. 

För några dagar sedan så hittade jag en trevlig modell från Comme des Garçons som hade ett snyggt cleant mönster och med bra kvalité. Ett extra plus är att man är relativt ensam om just denna modell, får man hoppas.

Alla Comme des Garçons plånböcker görs i en speciell fabrik i Spanien, vilket gör att det blir ordentliga produkter.

Jag hittade mitt ex hos Trés Bien Shop och den kostade 595 kr.

90448-1040

/Johan

Kommentarer
Postat av: Anonym

CdG modellerna är väl visserligen bland de mer uttjatade plånböckerna där finns från mode-märken. Dock är de väldigt fina och i bra kvalité, har en själv men att påstå att man vore ensam om en vore en lögn. Fast jag föredrar modellerna utan mönster. DSM har hela sortimentet för er som är intresserade.

2008-03-30 @ 00:00:20
Postat av: Anonym

fin plånbok du hittat där! gillar den skärpt

2008-04-01 @ 11:58:09
Postat av: gadz

Hi there,I'm from Poland and I'm fascinated with your site. Unfortunately, I can't understand a word. Is there any chance do you know any similar blogs in english?

Thanks, for your inspiring work!

Postat av: Julian Red

Hej! Skicka gärna din mailadress till oss så återkommer vi med info om kommande kollektioner och annat kul!

Mvh/ Julian Red

2008-04-01 @ 12:45:23
Postat av: Dino

Gillar den, men hur ser insidan ut, fack osv?

2008-04-01 @ 15:57:47
URL: http://www.muftic.se
Postat av: Johan

Dino - Den är ganska simpel på insidan, tre fack till det man behöver.

/Johan

2008-04-01 @ 20:10:55
URL: http://fashiontime.blogg.se
Postat av: calle

Har du inte kvar din HD plånka? :D!

2008-04-01 @ 22:50:16
Postat av: heyyouwhostandup

grymt snygg även om jag själv hellre kör på sedelkläma :p

2008-04-20 @ 00:19:44
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback